CAMPOLIVAR
Durada: 16 min. Any: 2024. Directora: Alicia Moncholí. Productores: Oberon Media, Quatre Films, à Media. Producció: Alba Bosch, Alejandra Mora. Guió: Alicia Moncholí. Fotografia: Joel Jiménez. Música: Marina Alcantud. Idioma: castellà.
Després de la mort del meu pare, del qual estava distanciada, em vaig proposar comprendre la nostra fracturada relació visitant la seva casa familiar, Campolivar, l’últim lloc on el vaig veure fa 8 anys.
Alicia Moncholí
Oviedo, 1998
És una directora de cinema independent que viu i treballa entre Oviedo i Barcelona. Graduada a l’especialitat de guió per l’ESCAC.
El seu treball es fonamenta en la reinterpretació de vivències a la infància vinculades a la desfragmentació familiar, barrejant realitat i imaginació.
El seu primer curtmetratge, No quiero más, ha estat seleccionat en diversos festivals, entre ells el Festival Internacional de Lebu, el Festival Internacional de Gijón, el Festival de Cinema Independent de L’Alternativa, el Festival Internacional de Saragossa, el Brain Film Fest, el Festival Internacional de Manlleu rebent la Menció d’Honor, i el Festival Internacional de Navarra rebent el Premi Students Melitón. També ha estat guanyador de la secció Europea de la beca Faciuni, un programa presentat per DIRECTV que reconeix la tasca de cineastes per impulsar el desenvolupament de nous talents i realitzadors.
El seu darrer curtmetratge, Campolivar, produït per Oberon Media i AmoraFilms, s’ha estrenat a la secció oficial del Festival Internacional de Gijón, on va rebre el Premi del Principat d’Astúries i el Premi del Jurat Jove, i al Zinebi, on va rebre el Premi UNICEF.
