Skip to content

ARI, UNA HISTÒRIA D’AMOR I VIDA

Durada: 56 min. Any: 2024. Directors: Ricard Mamblona, Ariadna Relea. Productores: Docme Films, 3Cat. Producció: Ricard Mamblona, Núria Vilamajó, Xavier Francàs. Guió: Ricard Mamblona, Ariadna Relea. Música: Angélica Salvi. Fotografia: Ariadna Relea. Idioma: català, castellà.

Ariana Benedé, Ari, va ser diagnosticada amb 13 anys de leucèmia limfoblàstica aguda. Amb la seva mare i un equip de professionals sanitaris van iniciar una lluita contrarellotge per aconseguir fer els primers assajos clínics de la teràpia CAR-T, un tractament innovador que modifica les cèl·lules del sistema immunitari per combatre de manera efectiva les cèl·lules canceroses.

Ricard Mamblona

És director de la productora audiovisual i cultural DOCME Films, especialitzada en documentals (ARI-Una història d’amor i vida, Connexió Clínic, El triangle rodó), projectes de formació i gestió d’esdeveniments culturals (FICAE), la majoria d’aquests centrats en temes socials i que deriven de la conjunció entre art i malaltia.

És també professor al Departament de Comunicació del CESAG – Centre d’Ensenyament Superior Alberta Giménez, adscrit a la Universitat Pontifícia Comillas. Doctor en Ciències de la Comunicació per la Universitat Internacional de Catalunya, com a docent i investigador, s’ha especialitzat en el cinema documental contemporani.

Ha treballat com a guionista, productor, director, muntador i distribuïdor de diferents formats audiovisuals, tant a Espanya com a l’estranger. Antologia de l’atzar, un dels seus darrers treballs, és un projecte transmèdia (llibre i llargmetratge documental) sobre els processos creatius de cinc documentalistes d’autor de les Illes Balears.

Back To Top