skip to Main Content

Jurat Documentals 2008

MÒNICA MOMBIELAMÒNICA MOMBIELA

Ha cursat els estudis de Periodisme a la Universitat Autònoma de Barcelona. Des de fa 8 anys treballa a Lleida Televisió on ha desenvolupat tota mena de tasques als serveis informatius d’aquesta casa. Actualment edita i condueix el Noticies Migdia i és responsable del programa cultural La Nova Divina, a Lleida Televisió.


JOAQUIM CAPDEVILA

JOAQUIM CAPDEVILA

Joaquim Capdevila i Capdevila és llicenciat en filologia catalana i en psicologia i doctor en lingüística. Ha estat coeditor i coautor de quatre publicacions en català (1997-2008). El 2004 va obtenir la Borsa d´Estudis Eusko-Ikaskuntza-Institut d’Estudis Catalans pel treball: Les lluites pel ben parlar i contra la blasfèmia a Catalunya i al País Basc en el marc del seu despertament nacional. És professor de Semiòtica i de Psicologia de la Comunicació a la Universitat de Lleida.


MARCEL·LÍ BORRELL

MARCEL·LÍ BORRELL

Marcel·lí Borrell va ser el co-fundador i director del Cine-Club L’Esquella. Actualment és el coordinador-presentador de “Matinals de cinema” i “Parlem de cinema”, a la Fundació “la Caixa”. Borrell és crític cinematogràfic al diari “La Mañana” de Lleida.


ÀLEX CULLERÉ

ÀLEX CULLERÉ

Llicenciat en Història. La seva vida professional esta lligada al món cultural. Treballa a l’Ajuntament de Mollerussa al Departament de Cultura on s’ocupa entre d’altres de la programació teatral del Teatre L’Amistat de Mollerussa. Persona amb experiència en els mecanismes actorals, ha estat membre del Jurat del premi “Ara Lleida ara titelles” de la Fira de teatre de Titelles de Lleida.

Back To Top