Skip to content

Les 2 vides d’Andrés Rabadán

http://www.nanouk.tv

Catalunya / 84’ / 2008 / català

Director: Ventura Durall.
Producció executiva: Óscar Romagosa, Ventura Durall, Emilio Mencheta, Joaquim Solano, Luis Ángel Ramírez.
Guió: Ventura Durall, Enric Álvarez i Andrés Rabadán.
Direcció de fotografia: Mauro Herce.
Repartiment: Alex Brendemühl, Mar Ulldemolins, Andrés Herrera, Clara Segura, Cristina García, Emilio Mencheta

Nanouk Films
http://www.nanouk.tv

Es mereix tothom una segona oportunitat, independentment dels crims que hagi comès? Aquesta és la pregunta que planteja la pel·lícula, la història d’un pres turmentat pels seus crims aberrants. El film, de tall intimista, se submergeix en una recerca personal en què el protagonista descobrirà que ell mateix ha estat el seu pitjor enemic i que la seva única oportunitat de redempció es troba en l’amor.

¿Merece todo el mundo una segunda oportunidad, independientemente de los crímenes que haya cometido? Esta es la pregunta que plantea la película, la historia de un preso atormentado por sus crímenes aberrantes. El film, de corte intimista, se sumerge en una búsqueda personal donde el protagonista descubrirá que él mismo ha sido su peor enemigo y que su única oportunidad de redención se encuentra en el amor.

Ventura Durall

Ventura Durall

Llicenciat per l’ESCAC en l’especialitat de guió, també ha estudiat a San Antonio de los Baños i ha realitzat diversos seminaris amb prestigiosos documentalistes. Actualment supervisa i coordina els projectes de final de carrera de documental de l’ESCAC. Fundador de Nanouk Films, ha dirigit diversos documentals, entre els quals destaquen El perdó(produït per Nanouk Films en coproducció amb TVE i la participació de Canal+), Isla Negra, Illa Blanca (coproduït per Nanouk Films, TV3 i Televisió Nacional de Xile), Hablemos del documentalLa dama dels coloms (premi documental creatiu UAB i premi FAD). Acaba de realitzar el seu primer llargmetratge de ficció, Les 2 vides d’Andrés Rabadán.

Licenciado por el ESCAC en la especialidad de guión, ha estudiado también en San Antonio de los Baños y ha realizado varios seminarios con reputados documentalistas. Actualmente supervisa y coordina los proyectos de fin de carrera de documental del ESCAC. Fundador de Nanouk Films, ha dirigido varios documentales, entre los cuales destacan El perdó(producido por Nanouk Films en coproducción con TVE y la participación de Canal+), Isla Negra, Illa Blanca(coproducido por Nanouk Films, TV3 y Televisión Nacional de Chile), Hablemos del documentalLa dama dels coloms (premio documental creativo UAB y premio FAD). Acaba de realizar su primer largometraje de ficción, Las 2 vidas de Andrés Rabadán.

Deslliga’t

Deslliga't

Catalunya / 90’ / 2009 / català

Director: Jesús Font.
Producció executiva: Albert Sagalés, Marco Meere i José Luis Forteza.
Guió: Manel Bonany, Joan Mallarach i Eulàlia Carrillo.
Direcció de fotografia: Àlex Catalán.
Repartiment: Jaime Pujol, Antonio Garrido, Rosa Novell, Marta Calvó, María Almudéver, Sandra Cervera

Diagonal Televisió – Kálida Producciones – Malvarrosa Media
http://www.diagonaltv.es

Una comèdia d’embolics que gira entorn d’un estricte terapeuta, expert a donar consells per ser feliç, que es veu obligat a sortir de la seva closca i viure les passions més desenfrenades per mirar de recuperar la seva dona. Aquesta acabarà per abandonar-lo, i el que és més humiliant: el deixa per un altre home, i pitjor encara: l’altre és pacient seu…

Una comedia de enredo que gira en torno de un estricto terapeuta, experto en dar consejos para ser feliz, que se ve obligado a salir de su cascarón y vivir las pasiones más desenfrenadas para tratar derecuperar a su mujer. Ésta acabará por abandonarle, y el que es más humillante: lo deja por otro hombre, y peor aún: el otro es paciente suyo…

Jesús Font

Jesús Font

Als EUA estudia guió, interpretació i direcció a l’American Film Institute (1988-1989) i la Universitat de Califòrnia (1990-1991) de Los Angeles (UCLA). De tornada a Espanya, realitza la sèrie Vostè mateix, de TV3, seguida d’Historias de la puta mili, de Telecinco, el 1994. El telefilm La sucursal, per a TVC, d’un argument de creació pròpia, i per a Telecinco les sèries

Todos los hombres sois iguales, El comisarioAbogados. El 2002 dirigeix el telefilm Temps afegit i l’any següent produeix Mónica Carta mortal i dirigeix La vida aquíEl tránsfuga. El 2005, El año que trafiqué con mujeres, i produeix La Atlántida. Entre el 2005 i el 2008 dirigeix les sèries Siete días al desnudo i la comèdia 13 anys i un dia per a TVC. Ha dirigit els telefilms Buscando al hombre perfecto,Desátate.

En los EEUU estudia guión, interpretación y dirección en el American Film Institute (19881989) y la Universidad de California (1990-1991) de Los Ángeles (UCLA). Ya de vuelta a España, realiza la serie Vostè mateix, de TV3, seguida de Historias de la puta mili, de Telecinco, en 1994. El telefilme La sucursal, para TVC, de un argumento de creación propia, y para Telecinco las series

Todos los hombres sois iguales, El comisario,Abogados. En 2002 dirige el telefilme Temps afegit y al año siguiente produce MónicaCarta mortal y dirige La vida aquíEl tránsfuga. En 2005, El año que trafiqué con mujeres, y produce La Atlántida. Entre 2005 y 2008 dirige las series Siete días al desnudo y la comedia 13 anys i un dia para TVC. Ha dirigido los telefilmes Buscando al hombre perfecto, y Desátate.

Menjar per a gats

Menjar per a gats

Catalunya / 87’ / 2008 / català

Director: Carlos Pastor.
Producció executiva: Albert Sagalés, Carles Pastor i Paloma Mora.
Guió: Elena Piquer i Carmen Fernández Villalba.
Direcció de fotografia: Juan Carlos Lausín.
Repartiment: Roger Casamajó, Jordi Vilches, Álvaro Baguena, Cristina Plazas, Empar Ferrer, Cristina Perales, María Almudever, Jaime Pujol, Ángel Pavlovsky.

Diagonal Televisió – Gaia Audiovisuals – TV ON
http://www.diagonaltv.es

Dos amics inseparables s’enamoren de la mateixa noia. Una periodista ha d’elegir entre l’èxit professional o la maternitat. Una esposa i mare fidel arriba al límit amb les infidelitats del seu marit. Un home madur fa anys que oculta un secret de domini públic. Vides i realitats, somnis i il·lusions, que s’entrecreuen al voltant d’un supermercat de barri on una marca de menjar per a gats ofereix un viatge al Carib.

Dos amigos inseparables se enamoran de la misma chica. Una periodista ha de elegir entre el éxito profesional o la maternidad. Una fiel esposa y madre llega al límite con las infidelidades de su marido. Un hombre maduro lleva años ocultando un secreto a voces. Vidas y realidades, sueños e ilusiones, que se entrecruzan alrededor de un supermercado de barrio donde una marca de comida para gatos ofrece un viaje al Caribe.

Carlos Pastor Moreno

Carlos Pastor Moreno

Director i guionista, comença la carrera fent espots publicitaris, programes per a televisió, vídeos de creació i documentals. Fa el salt a la gran pantalla amb pel·lícules com Una piraña en el bidéA ras de suelo. També dirigeix les TV movies Campos de fresasLatidos i la seva última creació, Comida para gatos, guardonada, entre d’altres, amb el premi a la millor TV movie en la 29a edició de la Mostra de València 2008 i al millor director i a la millor pel·lícula en l’XI Festival Internacional Premis Tirant 2009.

Director y guionista, comienza su carrera realizando spots publicitarios, programas para televisión, vídeos de creación y documentales. Da su salto a la gran pantalla con películas como Una piraña en el bidéA ras de suelo. También dirige las TV movieCampos de fresasLatidos y su última creación, Comida para gatos, galardonada, entre otros, con el premio a la mejor TV movie en la 29ª edición de la Mostra de València 2008 y al mejor director y a la mejor película en el XI Festival Internacional Premis Tirant 2009.

Joaquim Bernat Monje

Joaquim Bernat

Llicenciat en Dret, professor jubilat i jurista. Son pare, Joaquim Bernat Gombáu, realitzà més de 100 pel·lícules en l’àmbit amateur. El seu nebot és el director Jaume Balagueró Bernat, realitzador d’Els sense nomDarknessFrágiles,RECREC 2. És autor del llibre Una història del cinema a Lleida.

Licenciado en Derecho, profesor jubilado y jurista. Su padre, Joaquim Bernat Gombáu, realizó más de 100 películas en el ámbito amateur. Su sobrino es el director Jaume Balagueró Bernat, realizador de Los sin nombreDarknessFrágiles,RECREC 2. Es autor del libro Una història del cinema a Lleida.

Pep Oriol i Canamasas

Pep Oriol

Professional de l’àmbit de la comunicació i els mitjans. Professor de Comunicació Audiovisual de la Universitat de Lleida, productor i realitzador de televisió, director teatral i consultor audiovisual. Estudia Ciències de la Informació a la Universitat Autònoma de Barcelona i grafisme a l’Escola Elisava de disseny. Des de l’any 1982 està vinculat a diversos aspectes de la producció audiovisual: vídeo, televisió, sonorització i doblatge, producció de programes, producció multimèdia interactiva… Director de diverses obres teatrals i productor d’esdeveniments institucionals.

Profesional del ámbito de la comunicación y los medios. Profesor de Comunicación Audiovisual de la Universidad de Lleida, productor y realizador de televisión, director teatral y consultor audiovisual. Estudia Ciencias de la Información en la Universidad Autónoma de Barcelona y grafismo en la Escuela Elisava de diseño. Desde el año 1982 está vinculado a diferentes aspectos de la producción audiovisual: vídeo, televisión, sonorización y doblaje, producción de programas, producción multimedia interactiva… Director de varias obras teatrales y productor de acontecimientos institucionales.

Inés Garriga

Inés Garriga

Ha treballat sempre com a dinamitzadora i coordinadora de projectes en què la innovació tenia un paper clau. Les seves activitats i interessos es projecten cap a la relació entre el món cultural, el dels continguts i el de les noves oportunitats que el món digital i les novestecnologies ofereixen. És enginyera en Informàtica per la Universitat Politècnica de Catalunya. Actualment és codirectora de Factoría de Talento i directora adjunta de la Fundació Digitalent. Ha treballat al centre CLiC coordinant projectes d’innovació en l’àrea de la lingüística computacional per al sector editorial, entre d’altres, i per a la Fundació CIREM en la coordinació del Diàleg Cultures del Treball dins del Fòrum Barcelona 2004. Des del 2004 fins al juny del 2008 va assumir l’organització del clúster audiovisual de la Fundació i2Cat.

Ha trabajado siempre como dinamizadora y coordinadora de proyectos donde la innovación jugaba un papel clave, y sus actividades e intereses se proyectan hacia la relación entre el mundo cultural, el de los contenidos y el de las nuevas oportunidades que el mundo digital ofrece. Es ingeniera en Informática por la Universidad Politécnica de Catalunya. Actualmente es codirectora de Factoría de Talento y directora adjunta de la Fundación Digitalent. Ha trabajado coordinando y gestionando proyectos de innovación en el área de la lingüística computacional en el centro CLiC del Parque Científico de la Universidad de Barcelona y para la Fundación CIREM como adjunta a dirección en la secretaría técnica del Diálogo Culturas del Trabajo dentro del Fórum Barcelona 2004. Desde 2004 hasta junio de 2008 asumió la organización del clúster audiovisual de la Fundación i2Cat.

Georgina Latre

Georgina Latre

Neix el 23 de desembre de 1988 a Barcelona. Ha cursat els estudis d’interpretació a l’Escola Superior d’Art Dramàtic Eòlia. S’endinsa en el món professional amb quinze anys de la mà d’Eduard Cortés amb la pel·lícula Otros días vendrán,estrenada el 2005. El 2006 és seleccionada per interpretar el personatge d’Isona a la sèrie de Televisió de CatalunyaVentdelplà, on encara participa actualment. El 2008 intervé en la pel·lícula de Ventura Pons Forasters, estrenada el novembre del mateix any. En teatre ha participat a Latituds de Laura Batllori i Aleix Fauró al Festival Inund’art’08; Hikikomori de Jordi Faura, dirigida per J. Faura i Abel Coll, a la sala Villarroel de Barcelona el desembre de 2008, i a 5 noies i un vestit d’Alan Ball, dirigida per Víctor Álvaro, pendent d’estrena aquest octubre a l’Almeria Teatre de Barcelona. Actualment roda la TV movie El pacto,dirigida per Fernando Colomo per a Telecinco.

Nace el 23 de diciembre de 1988 en Barcelona. Ha cursado los estudios de interpretación en la Escuela Superior de Arte Dramático Eòlia. Se introduce en el mundo profesional con quince años de la mano de Eduard Cortés con la películaOtros días vendrán, estrenada en 2005. El 2006 es seleccionada para interpretar al personaje de Isona en la serie de Televisió de Catalunya Ventdelplà, donde todavía participa actualmente. En 2008 interviene en la película de Ventura Pons Forasters, estrenada en noviembre del mismo año. En teatro ha participado en Latituds de Laura Batllori y Aleix Fauró en el Festival Inund’art’08; Hikikomori de Jordi Faura, dirigida por J. Faura y Abel Coll, en la sala Villarroel de Barcelona en diciembre de 2008, y en 5 noies i un vestit de Alan Ball, dirigida por Víctor Álvaro, pendiente de estreno este octubre en el Almeria Teatre de Barcelona. Actualmente rueda la TV movie El pacto, dirigida por Fernando Colomo para Telecinco.

Alexis Borràs

Alexis Borràs

Codirector de DiBa.
Llicenciat en Sociologia, després de treballar a Levi’s com a product manager i a Planners com a consultor de màrqueting va decidir canviar de rumb i dedicar-se a realitzar esdeveniments i es va especialitzar en els espectacles audiovisuals. El 2005 funda DiBa – Digital Barcelona Film Festival, juntament amb Montserrat Martí i Néstor Domènech. Ha produït curtmetratges per a Juanma Bajo Ulloa, Joaquim Oristrell i Rafa Cortés, entre d’altres. El 2007 va produir Lo bueno de llorar del director xilè Matías Bize, estrenada al Festival Internacional de Cinema de Locarno.

Codirector de DiBa.
Licenciado en Sociología, después de trabajar en Levi’s como product manager y en Planners como consultor de marketing decidió cambiar de rumbo y dedicarse a realizar eventos, especializándose en los espectáculos audiovisuales. En 2005 funda DiBa – Digital Barcelona Film Festival, junto con Montserrat Martí y Néstor Domènech. Ha producido cortometrajes para Juanma Bajo Ulloa, Joaquim Oristrell y Rafa Cortés, entre otros. En 2007 produjo Lo bueno de llorar del director chileno Matías Bize, estrenada en el Festival Internacional de Cine de Locarno.

Àlex Culleré

Àlex Culleré

Llicenciat en Història. La seva vida professional està lligada al món cultural. Treballa a l’Ajuntament de Mollerussa, al departament de Cultura, on s’ocupa, entre d’altres, de la programació teatral del teatre L’Amistat. Persona amb experiència en els mecanismes actorals, ha estat membre del jurat del premi Ara Lleida Ara Titelles de la Fira de Teatre de Titelles de Lleida.

Licenciado en Historia. Su vida profesional está relacionada con el mundo cultural. Trabaja en el Ayuntamiento de Mollerussa, en el departamento de Cultura, donde se ocupa, entre otras actividades, de la programación teatral del teatro L’Amistat. Persona con experiencia en los mecanismos actora-les, ha sido miembro del jurado del premio Ara Lleida Ara Titelles de la Fira de Teatre de Titelles de Lleida.

Oriol Bosch i Bausà

Oriol Bosch i Bausà

Llicenciat en Història de l’Art i màster en Gestió Cultural per la Universitat de Lleida. Ha treballat en diversos projectes de recerca de recuperació de patrimoni cinematogràfic i catalogació filmogràfica i és autor de nombrosos estudis historiogràfics sobre el desenvolupament del fet cinematogràfic a les terres de Lleida. Membre fundador de Cine-Ull, el cineclub de la UdL, i coordinador de programació de la Filmoteca de Catalunya a Lleida des de 2003. Recentment ha comissariat l’exposició Lleida. Sessió contínua. Es coordinador d’exposicions i comunicació del Museu d’Art Jaume Morera de Lleida.

Licenciado en Historia del Arte y máster en Gestión Cultural por la Universidad de Lleida. Ha trabajado en diversos proyectos de investigación de recuperación de patrimonio cinematográfico y catalogación filmográfica y es autor de numerosos estudios historiográficos sobre el desarrollo del hecho cinematográfico en las tierras de Lleida. Miembro fundador de Cine-Ull, el cine-club de la UdL, y coordinador de programación de la Filmoteca de Catalunya en Lleida desde 2003. Recientemente ha comisariado la exposición Lleida. Sessió contínua. Es coordinador de exposiciones y comunicación del Museo de Arte Jaume Morera de Lleida.

Back To Top